Selasa, 11 Disember 2012

hampir putus asa.. -,-

hey kaurang..what up? ok ari ni aku x tahu la tetibe aku rse macam sedih je..yaaaa i'm not sure why i fill like that..and rase giveup gile dengn ape yg da jdi ari..hhhuurrmmm....why semue nih tejdi kat aku...lepas satu,satu lagi prob yg dtg kt aku....why me!!! ouch yaa aku lupe stu perkre..Allah x kan memberi dugaan kepde hambenye sekirenye die x mampu menhdapinye... 
kenape masih ade lagi orang yg macam die hujud lagi dalam hidup aku!!!! mungkin orang lain buat aku mcam tu sebab ats kesilapan -2 yg telah buat selama nih...  yaaa maybe this stiuation make me more brave in life ... i'm hope!` -,- kadang-2 letih tok layan semue masalah yg melyng ldlam hidup nih..but sape kite untuk kate TIDAK untuk masalah tu x menyusup masuk menghadirkan diri yg hidup nih...
okkkkkkkyyyyy da byk sgt da bebel nye...
fisah harap sgt....i can solve this prob with my own hand..wishing!~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan