Rabu, 12 Disember 2012

MENGUPAS CINTA :)

heeeeyyyyy guy's ! ok today aku rase mcam nk cakap pasal cinte la...yaaaa..yaaaa..yaaaaa....aku tahu bukan cukup mtang dri segi usia aku untuk mengeledah dan mentafsir akn perkare tu..but..most experiences that have happened make me continue to be someone who will understand all about that..oky let's we talk about LOVE..hahahahaha... oky petama sekali aku rse laaaaa..cinte itu sememngnye indah...tapi sebagai manusia ....kite kene ingt ia juga ternyata ade penyudah...cinte itu juga merupakan satu anugerah ... tpi sebgai manusia bgai manakah kite menjge dan mengatur langkah lepas mendapatkan nye..adekah kite menjage dengan sepenuh IMAN kite ataupun hanya sekadar meliputi keinginan nafsu... yaaaaa i know... aku pun cam tu jugak..HAHAHAHA!!! ape nih?? oky..i'm not folling in LOVE oky!!!!  oky x semue lelaki itu JAHAT...tpi wanita sememng selalu berkate begitu ...u ask me WHY??? yela mne x nye mereke seringkali diananye dan disakiti oleah 
SESETENGAH lelaki yang ................. sorry to say laaaa (BANGANG) oky! aku memng pantang dan elegik tengok lelaki yang serupe tu.....slah ke kalau kite sebagai manusia menghargai ape sahaja yang telah kite miliki.??????!!!! hhuurrrmmm.....aku bukan nk menyebelahi mane2 pihak but....... pengalaman yang pernah hadapi walaupun bukan terjadi kt aku buat aku rase lelaki lebih cenderung untuk seorng yg choi untuk setia dalm sesebuah hubungan...oowwhhh oky i'm sorry  to male..because..aku lebih slah kn kaurang but..i'm say NOT ALL OF U! so kalau kaurang terse...maybe YOU ARE PART OF IT..... buuuuuutt.... aku pun x de cakap yg TAKDE wanita yg tak setia oky...between of use  memng akan ade  perangai cam tu..cume kite hendaklah lebih bijak untuk menaganinye.. PLEASE..dot make LOVE like scariest!!! oky guy's????  I hope that we will be able to feel the love of the fair and lovely....
HOPE kaurang jagan la touching gan aku..cume memberi pendapat dan pandangan..
#A BIG SMILE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan